25.4.15

Mitä ihmettä

Mä kerroin sille miltä musta tuntuu, ihan selvin sanoin tein selväksi selvitin seliseli selitin millanen mun olo on, että miks mä käyttäydyn niin kylmästi ja vaikeesti sen seurassa.

Niin sit se kuitenkin päätyy silittään mun kasvoja illalla tanssilattian reunalla, se juoksee mun perään kun mä sanon että meen nyt kotiin, että mä meen nyt anna mun mennä, ja sanoo että mä olen sille rakas, mä olen sille syy että se on edelleen elossa.

Ja kun mä sanon, että joo minä en ole silti mikään leikkikalu, mä tosiaan sanon noin kliseisesti niin se ei tajua, se ei ymmärrä että musta voi tuntua siltä sen seurassa, se ei ymmärrä että mä käännyn pois ja painan oven kiinni perässäni enkä lähde sen mukaan.

Ja mä en tajua että mitä kohtaa se voi olla ymmärtämättä. Kumpi meistä tässä nyt on ihan eksyksissä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti