6.6.12

Määki määki mää!

Mää kanssa kun en oo koskaan tällasta tehnynnä! Joku on joskus tätäki paskaa lukenu, joten nytten teen!
NYT:
1. Onko isäsi nyt kotona?  Jaa hä? Ei oo isää.
2. Onko sinulla panta nyt päässäsi?  Vanne mulla päätä kiristää.
3. Kuunteletko nyt musiikkia?  Emmä, oon töissä.
4. Paistaako ulkona nyt aurinko? Voikohan se paistaa näin aamulla? Kai se vois, muttei paista, joku tollanen puolipilvisyys näyttäs olevan.
5. Onko sinulla hiukset auki nyt? Pistin ponnarille.

SITÄ & TÄTÄ:
1. Oletko väsynyt?  Jeppis, mut en vielä nii paljon, ku mitä tiiän olevani muutamien tuntien päästä.
2. Mitä luulet että tarkoittaa sana 'mañana'?  Huomista espanjaksi. Luin sitä joskus alkeet, oli kivaa ja helppo kieli (kai).
3. Koska leikkasit viimeksi kyntesi?  Hmmmmm en tiiä. Vähän klipsin ennen lakkaamista varmaan muutama päivä sitten.
4. Saatko jalan takakautta päähän?  Mää en tajua mitä tää tarkottaa. Takakautta? Jaa että venyttäen? No oon jäykkä ku seiväs ja paskana joka paikasta, vitut minä mitään saa minnekään.
5. Pureskeletko kynsiäsi?  Ny kyllä mä vähän, hyihyi minua.

TULEVAISUUS:
1. Mitä teet tänään?  Töitä (hähä en kerro millasii), toivottavasti syön pitkän lounaan, aattelen ja murehdin.
2. Tuleeko sinusta lattiamuurari?  Mikä helvetti?
3. Vaiko leipuri?  No ei tasan, vaikka leipoilen sillon tällön, vaikken ite haluukaan sitten kuitenkaa syyä niitä leipomuksia.
4. Oletko ikinä haaveillut lentäjän urasta? No joskus ihan palkan takia, ja kun haaveilin lentoemojen panemisesta.

TÄNÄÄN:
1. Oletko jutellut tänään tytölle/pojalle johon olet ihastunut? No oon kai joo, useemmallekin.
2. Oletko tajunnut tänään jotain uutta? Mä en tajuu koskaan mitään, oon vajaa.
3. Oletko kaivannut tänään jotakin? Niitä tyttöjä/poikia, johon oon ihastunu. Tainno jos ollaan rehellisiä, niin kaipaan seksiä joko niiden tai vaikka jonkun tuntemattoman kanssa.

VIIMEISIN HENKILÖ:
1 .. joka makasi sängyssäsi? Kissa(t)? Onko se henkilö, mun mielestä vähän on. Ite makasin ihan muussa, kun omassa sängyssäni.
2 .. joka sai sinut itkemään? Minä itse, ryvin eli rypesin eli kieriskelin oikeen tujusti itsesäälissä.
3 .. jonka kanssa menit viimeksi syömään? Olisko äitee, vai kävinköhä välissä jonku muunki kanssa. Tainno lounaalla olin työkavereitten kanssa myös.
4 .. jonka kanssa menit shoppailemaan? Mää en kyllä shoppaile, kauheinta paskaa mitä maailmassa on. Ohimennen jotain joskus ostan, joten varmaan Heila oli messissä ku ostin jonku kynsilakan.
5 .. kenen kanssa olit suihkussa? Itteni. Ja Heilan joskus sata vuotta sitten.
6 .. joka sai sinut nauramaan? Hassu pehmolelu Heilan sylissä.
7 .. joka sanoi sinulle rakastan sinua? Heilahan se varmasti.
8 .. joka laittoi sinulle viestiä keskellä yötä? Hmmmm Jänö tai Heila tai M tai PJ.

YLEISTÄ:
1. Lempipaikka? Zandvoort ihan saletisti. Se meri ja äärettömyys. Varmaan mikä vaan muukin pohjoisen ääretön merenranta.
2. Tatuointeja? Hyi, ne on rumia. Jotenki tosi white trash.
3. Mitä pelkäät eniten tällä hetkellä? Hiipumista, tyytymistä, uskaltamattomuutta muutokseen.
4. Kenestä pidät? Ihanista ystävistäni, mukavista tutuistani, kissoista.
5. Pitääkö kukaan sinusta? Sillon ku menee hyvin niin tuntuu että monikin (koska miks ne muuten mun seurassa ikinä ois), sillon ku menee depression kautta niin luulen, että samat ihanat vihaa mua (ja että ne on mun seurassa säälistä tai kun eivät kehtaa sanoa että painusin helvettiin). Mut kai oikeestikin on ihmisii, jotka musta pitää, kyllä mä sen jo melki uskon.
6. Tykkäätkö olla ihmisten kanssa?  Todellakin, pelkään yksinäisyyttä.
7. Laulu joka soi päässäsi tällä hetkellä?  Kun aloin miettii, ni meni sekamelskaksi. Ehkä Rintintin.
8. Oletko ollut radiossa/tv:ssä? Itse asiassa monta kertaa, molemmissa.
9. Oletko ikinä pitänyt henkilöstä joka on kohdellut sinua huonosti? No mitä sekin tarkottaa. Varmasti joo huonosti on kohdeltu puolin ja toisin, mikä jeesus se minä muka oon.
10. Mikä laulu muistuttaa sinua ihastuksestasi?Kenestäkä niistä? Ei oo tällä hetkellä mitään leimallista esim. Jänöön tai Heilaan tai keneenkään muuhunkaa ihasteluun. Vanhoihin on jotakin.
11. Mitä sinulla on päälläsi tällä hetkellä?  Ihanat oranssit kengät, sukkikset, hame, lemppari-paita, palestiinahuivi ja musta joku avonainen nappipaita.
12. Nimeä kolme asiaa jotka teet päivittäin?  Ahdistun, mut en muista oo varma. Yleensä syön ja oon hereillä kans.
13. Paljonko sinulla on rahaa tällä hetkellä? Aika naheesti, mut ihan jees siihen nähden kuin paljon oon tuhlannu viime viikolla.
14. Onko sinulla sukat jalassa? Sukkahousut.

VIIMEISET:
1. Viimeinen juomasi juoma? Vissyä, sitä ennen siideriä.
2. Viimeinen lukemasi koulukirja? Mikä hitto? Ei todellakaan mitää käsitystä, luetaanko koulukirjoja silleen kokonaan, ku eikö niitä katella kappaleittain? Yliopisto kun ei oo todellakaan mikään koulu, joten varmaan sitten siis lukiossa oon viimeks ollu koulukirjojen kanssa, eli hmmmm olisko sitten joku reaaliaineiden kirja.
3. Viimeinen ostamasi asia? Vissy.
4. Viimeinen katsomasi elokuva? Prometheus.

OLETKO KOSKAAN:
1. Käynyt Euroopan ulkopuolella? Ihan snadisti.
2. Mitä kaverit merkitsevät sinulle?  Kaverit on kamalan tärkeitä, niistä täytyy pitää kiinni. Ilman kavereita vajoaisin varmaan kaulaani myöten masennuksen suohon, eli merkitys on paitsi hupi ja viihde, myös turva ja läheisyys.
3. Kuunteletko nyt jotain kappaletta? Päänsisäsiä jollotuksia.
4. Oletko koskaan menettänyt ketään, jota et voi saada koskaan takaisin?  Mitä sekin sitten tarkoittaa, takasin millä tavalla? Oon kadottanu monia ihmisiä ihan yhteyttäpitämättömyyttäni ja se kaduttaa. Olen eronnut, en saa takasin niitä suhteita mitenkään. Sanoisin, että oon menettäny tilanteita ja ihmissuhteita.
6. Lempikarkkisi? Apa-nami.
7. Kaakaota? En tahdo, makiaa.
8. Paljon sinulla menee rahaa kerralla kun olet shoppailemassa? En shoppaile, se on kauheeta paskaa. Jos ja kun ostan jotain, niin rahaa voi mennä kerralla 1-200e
9. Käytkö salilla? No e.
10. Oletko koskaan meinannut kuolla? Meinannut ja meinannut, oon yrittänyt kuolla.
11. Onko suvussanne ketään julkkista tai rikasta ihmistä? Eipä taida olla.
12. Kuinka monta autoa perheelläsi on parhaimmillaan ollut samaan aikaan ? Mistä minä tietäsin, veikkaan että kaksi.
13. Kuka lähetti sinulle tekstiviestin viimeksi?  Ulkomaalainen tuttu.
14. Haluaisiko kukaan muu olla sinä? En usko, vaikka oonki aika menevä ja ihana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti