23.11.15

En tiedä mitä tapahtuu en tiedä mistä herään

Mun yläpuhuri se jatkuu vaan ja jossain mielen perähuoneissa kilisee piiskuinen huoli romahtamisesta ja keväästä ja masennuksesta, tuleeko se sieltä taas tuleeko itku pitkästä ilosta lasku maksettavaksi rytinällä alas orrelta koko otus. Kyllä sen herra Wittgensteinkin tiesi että miksi kysyä hei onks tää asia näin, koska jo itse kysymyksessä on asiantila kerrottu. Vai mitenkähän se meni. Koin meinaan hillittömän hauskan pilvioivallusten tilan ex-Heilan kanssa lauantai aamuyöllä kun kikatettiin ja puitiin asioita lattialla räsymaton päällä, siihen kai tämä maanisemman puoleni pohdintakin liittyi että mitä nyt on meneillään koska onhan tässä melkoisilla kierroksilla pyöritty jo tovi ja kiihtyvän vain tuntuu, kun kaikkeen jaksaa ja voi panostaa ja ehtii ideoida miljoona uutta juttua ennen kuin entisetkään on valmiina, ja se on niin hyvä ja tuntuu ihanalta että enhän mä tästä halua eroon, enkä mä jaksa ajatella vielä sitä laskua minkä tästä saa, ehkä tällä kertaa niin ei käykään. Ja vaikka kävisi, niin miksi minä välittäisin siitä ihmisestä, jolla joskus tulevaisuudessa on ankeat olotilat, älköön hän pilatko minun hyvää tuultani omalla paskallaan.

Hihittämistä ja punastelua aiheutti sekin, että perjantain bileissä mä näin K:n ja se on aina vaan niin kun ei mitään, minun kanssanihan se halusi ensin sieltä lähibaariin ja yhdessä kaupunkiin ja minun kanssani kapakkaan, ja Naapurin Rouva sano jälkikäteen että siinä se taas istu silmät loistaen minua tuijottaen, ei kukaan mahdu edes samaan tilaan huomaamatta sitä. Joku intensiviteetti kai siinä ilmassa on meidän välillä, koska Naapurin näin illan hulinoissa myös eikä se halunnut tulla siihen tilanteeseen väliin omien sanojensa mukaan, tunnelma on liian suoraan liian sähköinen mun ja K:n välillä ettei siinä ole sijaa toisille. Meillehän se Naapuri kuitenkin lopulta päätyi ja homma meni panemiseksi, panemiseksi ja tilittämiseksi koska fool me once fool me twice, kolmatta kertaa ei saa tulla tai tämä on jo liian pitkällä, Naapuri kokee ettei se voi puhua tästä eikä saa jatkaa tätä koska tämä on niin eri juttu kuin joku syrjähyppy jossakin, mä oon sille niin eri juttu ja liian iso asia. No tottahan se hivelee, se riskeeraa tärkeää ihmissuhdettaan ja kokee muhun valtavaa vetoa, siinä kun se paino mua keittiön kaappeja vasten mä ajattelin että voi luoja voi luoja voi luoja kuinka mä tota haluankaan ja tunne on hullaannuttavan molemminpuolinen. En mä kuitenkaan siltä mitään vaadi enkä mihinkään pakota, ei mulla tässä ole painetta mihinkään.

Kai.

Koska totta kai mitä useammin se riisuu mun housut ja työntyy mun sisään ja huohottaa mun korvaan haluavansa mua ja ikävöineensä mun persettä sitä tiiviimmin mä haluan sitä ja sitä kutkuttavammalta koko tilanne tuntuu, mitä tapahtuu onks tää totta, saahan lisää vielä kerran edes joohan. Kämppis sanoo, että mä oon sen muusa, se kuulostaa kivalta tai toisaalta vaaralliseltakin, tässähän on useampia vaihtoehtoja tilanteen kehittymiselle ja vaarana on että Naapuri saa kyllä asiansa solmuun itsensä kanssa jos se ei päätä vaan pysyä musta kaukana. Niinhän se on luultavasti kuitenkin toimittava eikä se mikään mahdoton visio ole, pitää vaan varoa kaksin olemista missään kotitiloissa. Siinäkin tapauksessa jää kuitenkin jatkuvasti rivien väliin ja alaviitteisiin muistutus siitä että toisinkin voisi olla, yksi sana vain niin mä olisin sen sylissä se olisi mun pedissä, luoko sen tietäminen mukavan värinän vai rassaavaa rahinaa meidän kahden välille, pystyykö sen seurassa ajattelemaan muuta kun seksiä enää olenkaan lyökö halu liikaa läpi, sitä ei kai voi näyttää kun aika.

Ja voihan olla, etten mä nää sitä enää koskaan, minkäs sillekään mahtaa. Niin tai näin niin syksyn bailuputki se jatkuu vaan ja seikkailuja on joka oven takana, nythän on jo pikkujoulukausikin ja viikonlopulle kolkuttelee jälleen aivan toisten seurapiirien kestikutsu taskussa, totta kai mä meen koska ei sinne kotiinkaan kannata jäädä ja millä muulla voi täyttää ikävää, pettymystä ja kaipuun surkeuttaan kuin toisilla ihmisillä ja päihdepurnukoilla ja välkkyvillä värivaloilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti