4.5.16

Oi jos vaan pyytäisit

Nyt se jostain haistaa että jotain on meneillään, se istuu ihan viereen ja katsoo silmiin ja pyytää mua mukaansa, lähettää illalla viestin kuinka kivaa oli olla seurassa, kyselee missä olin mitä tein minne meen, pelkää että oon vihainen kun en vastaa puhelimeen, huutelee mistä on kyse, missä mä oon. Miksi nyt? Mikä on muuttunut, kevät ja aurinko ja hormonit, lähestyvä kesä ja vähenevät vaatteet, feromonitko tän aikaan saa ja todellakinko se haistaa että joku muu on mun iholla, joku toinen koskee ja haluaa minua. Miksi sinä et halua minua kun minä edelleen vaikka polvillani ryömisin sun perässä, mikset sä anna mun mennä miksen mä anna itseni mennä?

Mut sitten kappas vaan
viesteihis ajallaan
en enää vastaakaan.
Enkä viime aikoina
lauantai-iltoina
oo ollu kotona.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti